Kızlar biraz önce doktordan geliyorum 35+3haftalık gebeyim doktor beni bugünki kere nst ye bağladı ve bebeğin hareketlerinin çok yavaş olduğunu söyledi kilosu da 2380 gelişimi de bu hafta çok yavaşlamış dedi akşam yemek yiyip tekrar gelmemi istedi ve nst de sancı çıktı çok kötüyüm böyle bi durumda olan var mı