Kızlar 11+5 deyiz ama lekelrim basladı cenem de sanki yemek yemiş de kenarlardan Almıs gibi kırmızı koyu kahverengi lekeler oldu.. Lekelerim hipokort kullanıcam ama günes kremi icin icin Doktor solante dedi krem cildiyeci ama Bn biolog leke kremini de cok duydum kullan var mı acaba sizce biolog mu yoksa solante mi 😖