Fdle 7+4 olduk şükür ama karnım nasıl şiş ve büyük anlatamam insanlar 3 4 aylik hamile zannediyorlar beni kilolu bir insan da degilim üstelik boyum da uzun bu kadar kısa sürede karnım büyümez demi aşırı gaz ve afedersiniz kabızlık var ondan mı kaynaklı oluyor bilmiyorum ama nefes alamıyorum o derece aşırı sıkıştırıyor beni ve aşırı iştahım açıldı benim saat başı yemek yiyorum midem kazınıyor çünkü Benim gibi olanlar var mı nasıl geçecek bu durum 😔
Ayguns Fdle bebek olması imkansız. Arkadaşında dediği gibi susam kadar o daha minicik. Adet görmediğiniz için ilk üç ay böyle şişkinlikler normal. Üstüne bir de gaz ve kabızlık eklenince tabini karın şiş görünür
denizannee Fdle 20 haftalıkken karnım şişti ve ben hala yok canım gazdır diyordum. Senin için çok erken gazdır yada hazimsizlik
Fdle Ayguns bende şaşırıyorum biliyorum bebek daha çok küçük ama göbeğimi gören baya büyük sanıyor ki zaten karın 16. Haftada yavaş yavaş büyümeye başlarmış neyse yavrum sağlıklı sıhhatli olsun da ben raziyim
Emibra Umut___Umut avuç ici kadarmi 🙄🤔 tuhaf 4 aylk bebek avuc icine bile sigmaz eşiyle düstüyse öyle gelmistir size
Fdle denizannee demi bence de yani birde adette göremiyoruz dolayısıyla şişiyor karnımız sağlıklı sıhhatli olsunlar da yavrularımız annelik iç güdüsü şimdiden her zorluğa göğüs germeye razıyız
Fdle Nurcan6148 zaten zaman durdu hamile olmadan önce çok hızlı geçiyor zaman derdim şimdi durdu hiç geçmiyor 12.hafta da randevum var zaman geçse de bir an önce gitsem görsem bebeğimi diyorum ama yok geçmiyor:(
Deletedmom0042 Fdle bebek değildir 🤔 diğer şeylerden kaynaklanıyordur. Ben 16. Haftalığım göbek adına bir şey yok
Fdle Deletedmom0042 evet gaz sıkışması şişkinlik oluyor galiba kabızlık da olunca karın napsın lak diye çıkıyor ortaya 😁
Deletedmom0042 Fdle bendede kabızlık olunca ve yemeği fazla kaçırınca göbeğim sisiyo ama göbeğin alt tarafı değil üst tarafı. Yani bebeğin olmadığı yer, Bebek alt tarafta çünkü anlıyorum Bebek olmadığını 😁 bi zaman sonra geçiyor zaten 😁
Nur___ Fdle ilk başta vücut alışma sürecinden yoğun gaz sancısı ve kabızlık oluyor bol su hareket gerek kararında tabiki 🌼
Fdle Nur___ günde 3 litre su içiyorum ama zorla değil hamile kalmadan önce de çok içerdim ben susuz bir hayat düşünemiyorum o kadar suya kabızlığın olmaması lazım ama işte oluyor
Deletedmom0042 Ancelina saglıklı olduğu sürece, gelişimi iyi olduğu surece uzadıkça uzayabilir sorun değil 😁 hamile değil gibi hayatıma devam ediyorum böyle :) karnı çok aşırı büyük olan anneler var yürümekte bile zorlanıyorlar, ben halimden memnunum şahsen 😍