19.haftadayım ama klima açıkken bile aldığım nefes yetmiyor sanki. Adana da yaşıyorum nem çok sıcak çok biliyorum ama bazen psikolojim bozulacak diye korkuyorum çünkü bana bile yetmiyorsa bebeğim o sıkışıklıkta napıyordur diye. Var mı benim gibi bunalanlar