Benimminikim canim sen sonun akadar haklisin aslinda bilmedigin bir seyin bebeginin cildine ne tepki verecegini bilmediginden korkuyorsun ama yerinde olsam buyuklerime saygisizlik yapmazdim yada kirmazdim cunku ben bebekken benide tuzlamislar (babaannem) cok sukur hic bir saglik sorunum cilt sikintim yok maslalahim var. Hatta ilk bebegim dogdugunda annem tuzlasakmi demisti kayinvalidem olmaz oyle sey yanar torunum filan dedi izin vermediydi. Ama suan esimde oglumda egzama hastasi bi seye moralleri bozulsun uzulsunler hemen ciltleri keperir kizrair dokuntu olur yani cocugumun tuzlanmasina zin verm3di kayinvalidem. Bende bise biliyo sandiydim ama cilt sorununun tuzlanmayla filan ilgisinin olmadigini anladim. Demem o ki kimseyi kirma bence birak tuzlasinlar. Onlarinda torunu evladi kotulugunu istemezler elbet. Maksat gonulleri hos olsun