Merhaba😊 28 haftalık gebeyim 1 ay önce doktorum sağ böbrekte büyüme( hidronefroz) teşhisi koydu ve böbreğe stent takılması gerektiğini söyledi taktıran arkadaş var mı anestezi uygulanıyor mu taktırdıktan sonra ne gibi şikayetleri oluyor yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻