Esrasrgn 33 haftalığım geceleri uyuyamıyorum hiç bi sebep yokken hemde. Rahat pozisyon yok sanki uykum var ama uyuyamıyorum. Sizde durumlar nasıl ?
Gulcinozdmr Esrasrgn aynı haftadayız aynı sorun sabaha karşı uyuyabiliyorum rahat yatamıyorum sıcak bi yandan çok zor 😔
Emineuras Esrasrgn Rabbim.kolaylik versin bende 37 haftadayim uyku hic kalmadi hangi yone yatarsaniz yatin rahatsiz oluyosunuz
GuelGltkn Esrasrgn bende de uyku sorunu var ama sicaktan ve devamli gece lavaboya gitmemden kaynakli devamli uyanmak zorundayim
Esrasrgn Emineuras çok zor ya uykum oluyo ama uyuyamıyorum hiç bi türlü sağlıklı sıhhatle bi doğursak artık.
Nurecren Emineuras Aynen bende 37deyim hic rahat edemiyorum hic uyuyamiyorum sabaha karsi ancak uyuyabiliyorum 😞😞