Hulyayncl Kızlarr bugün kontrolüm vardı 34+5 im kiloau 2400 dendi ama henüz dönmemiş böyle olup dönen var mı doktorum sezaryen gibi duruyo dedi
N3F3RT4RI Hulyayncl miniğim de ters duruyordu 10 gün önceki kontrolde, bugün gittim dönmüştü 37+3 üm. kilo olarak da 10 gün önden gidiyordu.
havva_clk41 Bende 34 haftalıkken doktorumm doğum pozisyonunu almamış dedi 37 haftada çok şiddetli bir sancıyla döndü
Hulyayncl Peki siz be düşünüyosunuz normal doğum mu sezaryen mi ? Ben çok kararsız kaldım yani korkuyorum