Mine benimki Mart ayında doğcak canım Yenidoğan olarak hastane cikisi 4 eşofman 4 zıbın 10 ağız mendili Alt açma çok almadım yani önümüz yaz olduğu için yazlıklarını tamamladım ince hırka tişört Şort elbise Atlet bide bir ince bir kalın Battaniye Küvet mesela Küvet 15 liraya aldım Biberon Emzik olurda lazım olursa diye ucuzlardan aldım çünkü çok zorlamazsa emzik vermeyi düşünmüyorum Çıngırak şampuan ıslak mendil iki kalın yelek hepsi en fazla 600 tutmuştur kaliteli ama ucuz şeyler aldım hep çok gezdim inceledim 300 liraya beşik ve bebek arabası alınacak 100 liraya oto koltuğu 130 liraya babynest set ve emzirme minderi alıcam oda yapmıyoruz zaten anlamicak ilkokula başlamadan önce kendi beğenerek yapsın istiyoruz elimizde olan dolabı kullanıcaz Odasına beşik koymicaz bizim odamıza agashi tiny nin besigini koycaz başka alınacaklar burun aspiratörü anne bebek çantası Pişik kremi Yenidoğan bez banyo süngeri filesi ve hatırlamadığım bikaç şey daha kaldı ne kadar tutar az çok yazdım hesap et işte canım olabildiğince uyguna getirebilirsin bence ama sanada alınacaklar falan bi 3 bin ayır derim tabi oda yapcaksan o ayrı onun için tekzene bakabilirsin e bebek civil enza çocuk market sitelerine bakabilirsin uygun fiyatada kaliteli şeyler var