ayse1628 olabilir max 2-3hafta önden olmasının normal kabul edildiğini söyledi doktorum kafaya takacak bir durum değil. bende 33 hafta oldum 32+0 deki kontrolde 2550 dedi doktorum.kendim zaten aldım 4kg 200 gr,oldum 58 kg bakalım nasıl bitecek. Doktorum herşey normal dediği için ben sorgulamıyorum.Siz doktorunuzu dinleyin o size normal yada değil der zaten.Sağlıklı olsunlar da önde yada geride gereksiz ayrıntı bunlar.