Arkadaşlar merhaba . 35+2 haftalık hamileyim.. çok rahat bir hamilelik geçiriyorm Allah’a şükür hiç bir sıkıntım yok. Yalnız bir kaç gündür aşırı derece de sağ kaşığım ağrıyor dururken hiç bişey yok fakat otururken kalkarken yatakta dönerken çok canım yanıyor. Bir de bugün vajinamın kemiklerinin ağrıdığını hissettim ilk defa . Bu belirtileri yaşayan var mı erken Doğum riski olabilir mi ?