Skn23 bende dün Doğum evine gittim kayıt olmam için 5 tüp kan 2 idrar aldı netten baktığımda benimde değerim 1.336 ya düşmüş bakayım kontrole kadar yine düşerim 2 hafta sonra dahileye kontrole gitçem hafta içinde kadın Doğuma sonuçları göstercem şekerim falan 88 e düşmüş şeker çikolata yiyip gittiğim halde