OguzKaganm 30+6 haftadayım bir kızım olacak inşallah. Hala bir ismi yok ve kararsızım. En son Amine Duru ya da Zeynep Duru arasında kaldım. Sizce hangisi daha güzel uyumlu ?? Teşekkür ederim şimdiden fikirleriniz için ☺️
OguzKaganm Eşim de Zeynep te ısrarcı ama oğlumun adını o koymuştu bende buna karışma diyorum 😂 sanırım kabul etmem gerek Zeynep Duru daha uyumlu 😊 teşekkür ederim kızlar.