Zehrarel Kızlar 8.ayımdayım çok kötü bi şekilde midem yanıyor ve midemden agzıma kadar bu his ne yapmam gerek bilgisi olan lütfen yazabilirimi
Eyomi48 Zehrarel ben daha 4 aylık hamileyim ama maalesef yanmaya başladı ve ekşiyor ne yersem yiyeyim bastırsın diye yediklerim bile ekşitiyor. Gavisgion kullanıyorum
Deletedmom0333 Zehrarel canım bende 6. Ayımda oyleydim kesinlikle doktoruna danış ilaç yazıyor gunde 1 tane içebiliyorsun zaten 5 dakıkada kesiyor
busrayalcindincer Bende 33 haftalık hamileyim kızlar kesinlikle geçmiyor ve daha da artıyor inat ettim ilaç kullanmadım ama en sonunda dayanamayıp aldım ve kesinlikle çok işe yaradı kendinize eziyet etmeyin ilaç alın çok rahatlatıyor 👍🏻
1Tecrubesizannee Ben 26 haftaligim bazen duramiyor ağlıyorum midem cok yanıyor bildigin alev topu şu 1 2 gundur cok sukur yok ama gaviscon bulunduruyorum ben bide soda ve soguk sut iyi geliyor
Hikmet80 Zehrarel selamlar ben de 22*3 deyim doktoruma sordum az ve sık yemen gerekli dedi ama ben yapamıyorum:)) rennie verdi iyi geliyor