Merhabalar öncelikle herkese 🌸 detaylı ultrasonda bebeğimin gelişiminin 10 gün ileride olduğunu söylemişti perinatoloji uzmanı o zaman 26. Haftadaydım adet tarihime göre. Doktor 27+3 olarak hesaplamam gerektiğini söylemişti. Bugün özel doktora gittiğimde sadece baş çevresinin ileride olduğunu adet tarihine göre hesaplamam gerektiğini söyledi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba şu an kafam karıştı adet tarihine göre mi hesaplayayım haftamı yoksa detaylı ultrasonda söylenilen gibi 10 ileride mi düşünmeliyim?