Tugcedmrbs 6 haftalık hamileyim bebeğin kalp atışını duyamadık kaçıncı haftalarda duydunuz kalp atışını söylermisiniz çok panik oldum ben
Neslihansss Tugcedmrbs ben 6. Haftada keseyi bile göremedim ağlaya ağlaya çıktımm doktor 2 hafta sonra gel dedii öyle gördüm keseyide kalp atışınıda üzülmeyin bebişinizide üzmeyin ben çok pişmanım ogün ağladığım bosu bosuna bebegimi üzdüğüm için ...
Omrum Bende geç duymuştum baya merak etme herkesim aynı olacak diye bir durum yok doktorum o zamanlar bana öyle söylemişti içini ferah tut canım🥰
Tazeanne0134 Tugcedmrbs bana 6 haftalıkken git demişti doktor ama adanada ve arife olduğu için gidemedik ama 1 hafta sonra gittiğimde 7+3 de dinledik ama kişiden kişiye de değişir kuzum o
Tazeanne0134 Tugcedmrbs korkma kuzum korkma kimisi 8de bile zor duyuyor merak etme ama dikkat et yinede kendine
Kubra1010 Yasmnnn doktor bana da istersen vajinal bakalım kalp atısını dedi ama ben korktum cogu keseye zarar gelio dior bende 6haftalık hamileyim
Kubra1010 Tugcedmrbs bende gittiğimde 6haftalıkdı duyamadım doktor bi hafta sonra cagırdı inş duyarım insan korkuyor