Edayslm Kumru82 ayyy gittim teyzesiii actı busefer bacagıı bende gördüm ortası boş bak kesin kız dedi bir ohh cektim🤗🤗 kızçem geliyor ama ben en basından hissetmistim kız olcagıni sende haber et gidince
Kumru82 Edayslm ay cokk sevindimmm ya maşallah canım annesinin arkadaşı gelşyor desene sağlıkla gelsinler hemen yazıcam canım öğrenince 🤲🏻
Nisansimge Tazeanne0134 yanlış anlaşılma oldu😀hamile olduğumu biliyordum zaten tüp bebek cinsiyetini 10.haftada öğrendim😁
Nisansimge Tazeanne0134 arkadaş 12.haftada cinsiyet belli olur mu diye açmış ya başlığı bende olabilir ben 10.haftamda öğrenmiştim dedim cinsiyetini yoksa hamile olduğumu 10.haftada öğrenmedim cinsiyet erken oldu biraz canm☺
Tazeanne0134 Nisansimge ha bende 10.cu haftada hem hamile olduğunu hem de cinsiyeti öğrendin sandım öyle anla🤭dım
Betusbenn Reyhan_boztoprak Çok erken bir süreç sanırım 12. Hafta gittiğimde perinatolojiye erkek dediler fakat 16. Haftada kız olduğunu söylediler :)