Merhaba arkadaşlar 35+2 haftalık hamileyim. Göğüslerim inanılmaz ağrıyor. Göğüs uçlarım tıpa gibi beyaz ve kabuk oldu. Lansinoh kullanıyorum 3 gündür ama geçmiyor çok da uyarmak istemiyorum. Direk sürüp bırakıyorum. Önerebilceğiniz başka şeyler var mı? Doğuma kadar düzelir inş düzelmicek diye korkuyorum :(