Benimde burnumda ve her iki yanak kısmında çıktı büyük lekeler fondöten falan kapatmıyo yani:) cildiyeye gittim güneşe fazla çıkmamamı çıkarsam lohusalar için olan 50 faktör güneş kremi kullanmamı büyük ihtimalle geçeceğini söyledi geçmezse kışın tedavi olcam eğer normal doğum düşünüyorsanız bir rivayete göre doğum sorasında terinizi saçınızla yüzünüze sıvarsanız hemen geçermiş😂