Fdle 32.haftada alacaksanız raporunuzu ; 8 hafta hafta Doğum öncesi 8 hafta Doğum sonrası olmak üzere toplam 16 hafta izin kullanıyorsunuz bu süreçte sigortanız devlet tarafından yatıyor Doğum paranızı da izin bittikten sonra toplu olarak alıyorsunuz ( aylık olarak alanlarında aldığını söylüyorlar) 37. Haftada izne ayrılıcam diyorsanız; Doğum öncesi 5 hafta daha çalışmış olduğunuz için o 5 haftayı doğum sonrası izninize ekleyebiliyorsunuz.