Simgeaby sdkgzl 13+6yiz 12 haftalikken kiz bebegimiz olucagini ogrendik💜 umarim herkes en yakin zamanda ogrenir.
Elissaaa Tam 13. Haftaya girdiğimizde kontrol vardı net olmamakla birlikte erkek💙dr kesin konuşmadı ama 1 mm 🙈göründü
sdkgzl Benim bebisede kız gibi dedi dr kesin değil ama dedi merak içindeyim 15.haftadayiz martin 5 inde inş öğrenirim
FatosSrmeliolu Bizde 12 haftalıkken gttik kız olabilir dedi ama net konusmadı 16 da netleşir inşallah ☺😃
SyhnHtp Bugün 13+5 teyiz geçen hafta kız dedi doktorumuz ama ultrasyon görüntüsünü bile verdi elimize 🙂 kesin bilgi 😉