yaptirmadim canim simdi hastaneden dönüyorum. bebeginde benim de kilom normal oldugu icin aclik tokluk baktik. degerlerim gayet normal cikinca iyi ki yaptirmamisim dedim. 1 ay sonra normal rutin kontrolumuze gidicez. yaptirip yaptirmamak tamamen sana kalmis.