kr1907 Kızlar 14.haftamın başındayım 2 saattir geçmeyen bir ağrım var kasıklarda değil alt karın bölgemin birazcık sağında sızı şeklinde oluyor geçiyor 1 dk sonra tekrar oluyor geçmedi tedirgin oldum böyle bir sızı şeklinde ağrısı olan
Skn23 kr1907 benimde bi karnım bi aldığım bi alt ağrım her gün başka biryerim ağrıyor 😁😁😁 dünden beri de alt karın ağrım var anlamadım niye bende
LoriLori kr1907 benimde olmuştu şuan 19 haftadayız,korkma ama cok şiddetli ve geçmiyorsa dr una danış canım
Melikemr Ayyy canım bende 12 haftaligim dünden beri benimde kasıklarımda ağrılar oluyor normal diyor doktorum 😊
kr1907 Melikemr ya ben doktoruma sormayayım dedim bi gelin görelim yada normal der diye hiç aramadım yarına kadar geçmezse ararım artık