İnsanlar sürekli herşeye boş konuşmaya mecbur mu yaa üstelik en yakınları aldığım bebek arabasından tutun herşeye bi muhalefet insan olan karşısındakini biraz düşünmez mi bu kız hamile üstüne gitmeyelim diye 7 aydır hiç ağlamadım ama artık dayanamıyorum siz nasıl başediyosunuz böylesi boş insanlarla lütfen sakinleşemek istiyorum 😔