BabyMom35 Yarın şeker yüklemesi yaptıracağım. Bu içeceklerin birkaç çeşidi varmış. Çilek, elmalı vs. Varmıs. Şeker yüklemesi yaptıran arkadaslar bu içeceklerin hangisinin tadı daha içilebilir ?
Sumeyraerva BabyMom35 acken icecegin icin cokta fark etmiyo gazoz gbi bi tadi var zaten ama ac oldugun icin kotu oluyosun bi sure sonra yaninda mutlaka biri olsun yaptirirken
Bellabells BabyMom35 50 mglık olanı tok karna içtim.limonluydu.fazla zorlamadı.sonucum yüksek çıktı. Doktorum 100 lük yapalım dedi. Aç karna olacak bir de. Ben de yarın yapacam yüklemeyi.mide bulantısı korkutuyor. İnşallah çıkarmam
Yegino BabyMom35 ben toz halinde suya karıştırılandan almıştım çok aşırı tatlı değildi ve söylenenler gibi hiçte kötü olmadım önyargıyla gitme. Ama her ihtimale karşı yanında biri olsun aç olacağın için başın falan dönebilir kan alınırken. Bünyeye göre değişiyodur benim ne başım döndü ne de bulantım oldu çok rahat geçti o 2-3 saat ☺️
Nez122 Hem hemen hepsi içilir ama içtinten sonra biraz kötü oluyor uz o kadar tatları kötü diğil yani
Rrraaaiiinnn Asidi kacmis gazoz dusunun ayni o sekilde tadi ve yavas icin birden icince bulanti yaparmis ve hamileligin basinda bulantisi kisinin cok olmazsa bunu icincede olmaz dedi hemsire bana ve hakikaten olmadi bende acikcasi
cennet_aka27 BabyMom35 ben bugün yaptırdım elmalı verdiler meyveli soda gibi tadı ben begendim acıkcası 😊
annevebebek Benimki limonluydu içerken çok kötü bir tat bekliyodum söylenenlere göre ama tadı gayet iyiydi asidi kaçmış limonlu soda gibiydi zorlanmadim hic sonucum da gayet iyi cıktı
Eceguldemir BabyMom35 ben bugün Elmalı’dan içtim Canım gayet güzel içilebilir Elmalı soda gibiydi ama aç karnına olduğu için 1 saat bekleme süresi var o ara zorlanıyorsun biraz miden yanıyor kahvaltıdan sonra düzeldim direk