Zeynepca Aynen canım öğren ama çok da geçe bırakma derim ben 18den sonra yavaş yavaş aldım şuan 30+2 ağırlaşmaya da başlayınca zor olur,ben bitirdim rahatladım😃Hem sana da bir anda yük olmaz parça parça alırsın☺️ama bakım ürünlerini alabilirsin şampuan,bez,mendil vs👍🏻Sağlıkla gelsin kuzular inşallah🙏🏻