Canlarım ben çok şükür 7 haftalık hamileyim pcos var bende 1 yıllık evliyim ve kendiliğinden hamile kalamazsın demelerine rağmen çok şükür Rabbim nasip etti ama ben çok evham yapıyorum pcoslu olup hamile kalan ve sağlıklı doğum yapan arkadaşlarım bana biraz moral verin ben çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye her an korku içindeyim kafayı yiycem neredeyse :(