Rabiakoc Bence en başta alınması gerekenlerden.Biz doktorumuzun önerisiyle aldık.İyi ki de almışız.Bebeğin illa reflüsü olması gerekmiyor almak için.Güvenli yatış sağlıyor,bebek kustuğunda tehlikeyi önlüyor.Eğimli olduğu için sindirim sistemini rahatlatıyor,rahat uyuyor.yan yatırmak istendiğinde destekleri sayesinde daha güvenli ve kolay oluyor.İlk 4 ay beşiğinin içinde de olmak üzere sürekli kullandık,çok da faydasını gördük.Zaten doktorlar bebeğin ilk aylarında eğimli yüzeyde yatmasının her anlamda daha sağlıklı olduğunu söylüyorlar☺️