Asli34 Ben 4 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu karından ultrasonla kese gözükmez deyip gönderdiler beni bu doktoruma gittim deneyeme değer dedi baktı ve gördü çok şükür daha sonra tam 5.haftam da yolk kesesini gördü tam 6.haftam da da kalp atışını duyduk en son ki muayenemde de bebek maşallah 3 gün önden gidiyor dedi o yüzden belki de hani herşey yolunda olduğu için kızıyor bana da evham yapma diye kanama alanıdüşük riski veya herhangi bi tahlilimde çıkan kötü sonuç vs hiç birşey yok bin şükür tahlillerim de temiz enfeksiyon falan da yok dediğim gibi herşey yolunda sen kendin evham yapıyorsun diyor bana hep belki benimde senin gibi sikintilarim olsayfi eminim beni de doktorum 10 günde bir çağırırdı çünkü onluk birşey yok bebek benim ve para da benim cebimden çıkıyor bedava gitmiyorum sonuçta ve hastanenin en yüksek muayene ücretini alan bir doktora gidiyorum işinde o derece iyi :)