delettdmom66anladığım kaddarıyka hamile kalabiliyor ama pıhtılaşmadan dolayı gebeliği devam ettiremiyorsunuz. Bunun için gebelik süresince size iğne kullandıracaklar. Tüp bebek süreci reglinizi 2. Günü başlar genelde ve 12 gün sonrası gibi (normalde ovulasyon dönemine denk geliyor) yumurta toplama 3 gün sonrası tarnsfer şeklinde devam eder yani 1 ay içinde hem tedavi biter hem de test sonucunu almış olursunuz. Normal süreç gibi düşünün sadece iğne kullanıyor ve sürekli kontrole gidiyorsunuz ilişki yaşamanız gereken döllenme sürecine de dışardan müdahele ediliyor.