Deletedmom6373 Tamm canım Doğum sancısı ama düzenli olmadığı sürece sıkıntı etme çünkü bende bu durumu haftalardır çekiyorum önemli olan düzenli girmesi veya suyun yada nişanın gelmesi dakka tut sıklaşırsa doktoruna haber verip nst veya açıklığa baktıra bilirsin