Şuan 29+2 yim geçtiğimiz hafta normale göre yoğun geçti aslında ama ben memnunum bu durumdan hareket etmeyi seviyorum yani ev taşıyoruz eşyalar paketliyorum kaldırmak falan yok ama her zamankinden büyük bi efor sarfediyorum 😂 dinlenerek yapıyorum işimi. Dün de sınav vardı mecbur 2 bucuk saat aynı yerde dik pozisyonda oturdum sınavdan çıkınca vajinamda bi acı hissettim sanki içerden çıkmaya çalışıyo gibi ve içimde ayaktayken bile takla atan bebe dün çok çok hareketsizdi göbek hizamda seyrettiğim hareketleri minik minik kasıklardaydı. Acı sancıda arada yokladı yine saatte 1 kere kadar fazla değil. Her hangi bi kanama yoktu akıntı her zaman ki seyrinde.
Benzer şikayetle doktoruna başvuran var mı?