Arkadaşlar merhaba,aranızda yerleşme kanaması yaşayan var mı?Nasıl oluyor?Benim bu ay belirtilerim vardı,bugun adet günüm,fakat dün lekelenme başladı,açık renk,adet oldum dedim,normalde kanamanın şimdiye kadar yoğunlaşması lazımdı,ama hala yoğunlaşması,affınıza sığınarak söylüyorum kusura bakmayın peçete kullanınca görüyorum,ped bile batmadı,yerleşme olabilir mi?