Benim doktorum direkt şeker yüklemesi yapmadi şaşırmıştım ben de . Önce açlık kan şekerini olcturdu kahvaltı yaptıktan 1 saat sonra tokluk kan şekerini olcturdu, eğer sonuçlarda bi absurdluk oluyorsa şeker yüklemesini öyle yaptiriyormus. Bana da daha mantıklı geldi bu kadar tartışma varken prof bu arada kendisi .yaptırmak istemeyen varsa doktorunuza bu şekilde danisabilirsiniz belki