Kızlar 20+5 deyim bu hafta geceleri çok uyanıyorum çünkü sağ tarafımda kaburga altı boşluğum yqni belimin sağ tarafı o kadar ağrıyo ki uyanmak zorunda kalıyorum sonra uyuyamıyorum sağamı yatsam sola mı yatsam bacak arama yastık alıyorum Ama sizce neden ölabilir bu ağrı gündüzleri yok yattığım zaman oluyo sizde de var mı?