Hamd_olsun Bugün doktora gittim sonuçlarımı aldım ama doktorum yoktu. Anlayan varsa bakabilir mi merak ediyorum https://imgyukle.com/i/kvC1Nh
Lovelies Hamd_olsun sonucun temiz cıkmış canım pozitif cıksaydı zaten herhangi bi sorun olurdu bende gebe kalmadan önce yaptırmıştım
Aysingeldiislerdegisti Hamd_olsun bak oraya ek bilgilere bişey yazmışlar gördün mü ha işte o yüzden doktoruna soruyosun burda varsa ki ben hiç karşılaşmadım diğer tetkiklerin olmadan doktor bile bişey diysmez.
Hamd_olsun Duuyguum geçen ay yaptırmıştım hamilelik yoktu sonuçlarını yeni alabildim şuan 4 haftalık hamileyim
Duuyguum Hamd_olsun hayırlı olsun canım bende de istemişlerdi de bende hamile olduğumu öğrendim yaptırmadım hamileyken yapılıyor mu onu öğrenmek istedim dr a sormyı unutuyorum
Zade Hpv negatif olumlu bişey . Neoplazma negatif demekte yeni oluşan bir doku yok demek canım . Benim anladığım kadarıyla bir sıkıntı yok .. Belki rutin smear takibi isteyebilir Dr unuz . Geçmiş olsun ,gebeliğinde hayırlı olsun ☺️
Hazelkrnz Duuyguum rahim ağzına bişey sürüp çekiyorlar sadece cam gibi hamileliğe zarar vermez sanırım
Aysingeldiislerdegisti Hamd_olsun diğer değerlerini bilmeden kimse bişey diyemez hoş dese bile ne kadar güvenilir 😊