Kizlar selam,
Benim son adet tarihim 25 kasim.
Korunmadigim tarih ise 8 aralik.
12 aralik gibi de boyle gebelik belirtisi gibi kahverengi akintim olmustu.
Bu sekilde gebelik son adete gore baslamasi lazim, fakat istanbuldaki doktorum benim son adet tarihimi 8 aralik olafak degistirdi, gec dollenme diyor. Ama bizim 8 aralik disinda bir iliskimiz de olmadi ki o surecte. Izmirdeki doktorumda ultrasona gore 1 hafta fark var diyor.
Ama ben gebe kaldigim gunu biliyorum, eminim hatta. Hala kac haftalik hamile oldugum hic bir doktora gore net degil.
bu durumu yasayan var mi aranizda?