38+2 haftalik hamileyim 10 dak once belimden bir agri basladi simdi sol yanima yatiyorum ama hala belimdeki agri devam ediyor. Acaba dogum sancisimi bu? Bu arada bebegim erkek. Ama nisanim falan gelmedi daha😫😫 evde de yalnizim yalanci sanci olur diye kimseyi endiselendirmek istemiyorum 😑