Sad3c3m emirhaninannesi mardinde kadın doğum hastanesi yok ki devlet hastanesinde bi doktor var yalnızca oda istifa edecekmiş yerine biri gelir mi ne olur bir bilgim yok benim üstte kalsın postun
emirhaninannesi Sad3c3m peki su anda kadin dogum hastanesi yokmu yani sdece devlet hastanesinde mi var
Sad3c3m emirhaninannesi evet kadın doğum hastanesi yok devlet hastanesinde de bi tane doktor var oda istifa edecekmiş