Bebeğinin down sendromlu falan olup olmadığına bakılıyor. Önce doktor ultrasondan bakıyor sonra hemen kan veriyorsun kan degerlerinle ultrasonu karsilastiriyorlar. Birde kan değerlerine bakıyorlar normalden düşük mü değil mi diye öyle anlaşılıyormuş. Bende haftasonu yaptıracağım. Her durumda kabulüm ama biseyleri de dogumdan sonra ogrenmektense hazırlıklı olmak en doğrusu bence. İnşallah sağlıcakla kucağımıza alırız 🙏🙏