Bizde Emir Aral Koymayı düşünüyoruz , Eşimin ailesi hiçbir zaman benimle iyi olmadılar en ufak bir şeyde sorun çıkardılar olaylar çıkardılar eşimde bunun farkında ben eşime söyledim babasının adı ali çok güzel bir isim emir ali olabilirdi ama O sevinci mutlulugu hak edicek insanlar değiller Ben bu yüzden koymuyorum Ben Emiri beğendim Babamızda Aral ı Emir Aral AL oldu biraz soy ismimizle uymadı ama ikimizinde içine sindi . İlk ismi onlar koymuş benim fikrim buna istediği koy Eşinde başka isim seçebilir mesela 😊😊