Şeker yüklemesi sonrası şekerim yüksek çıktı doktorum da bi de açlık /tokluk şekeri bakalım 1 hafta diyet uygula dikkat et kendine dedi ve tokluk şekerim 93 ÇIKTI iyi olduğunu söyledi açlık 96 çıktı ama bunun üstüne 1 hafta daha diyet dedi bugün 97 çıktı ne yapmalıyım neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum iç hastalıkları bölümüne yönlendircez ilaç durumuna onlar bakacak dedi asistanı şimdi insülün mü başlanacak ne yapabilirim ben yardım eder misiniz şekeri yüksek olanlar var mı 😑