Haribo42 helal olsun. Ama diğer arkadaşların yazdığı kişi ben değilim. O bayanı bende biliyorum hatta birisine yazık şaka gibi yazmıştı. Profilime girip bakabilirsiniz.. Evet her kılo postuna yazmış olabilirim ama asla Bi anneyi aşağılayacak kendini kötü hissettirecek bişey yazmadım. Sadece acaba ne kadar önde normalde kaç gr olması gerekiyor diye merak ettim. Kötü Bi niyetim asla olmadı.. Dediğim gibi o bayan ben değilim.. Hepinize hayırlı saglıkla doğumlar