Kızlar 17 haftalik hamileyim ama bu ara üzerimde aşırı bir duygusallık var durup dururken bebeğim aklıma geliyor duygusallasip ağlamaya başlıyorum,bi video izlesem salya sümük ağlamaya başlıyorum,biz bu duygusallık için biraz fazla geç kalmadım mi ya??