Busraoz Kızlar bugün aşı oldum eve geldim aşırı mide bulantısı yaşıyorum çıkarmamak için zor tutuyorum. Yaşayan var mı?
Busraoz Canoglumbenm Ben açlık şekerime baktıracağım için açtım ondan olabilir mi acaba🤭 Konuştum normal dedi şimdi doktor