Merhaba güzel anneler sızdeki durumlar neler ben sabırsızlığımla bilinirdim ama henüz kıyafet alışverişine çıkmadık geçmi kaldım sizce en ufak bir sancımda eyvah diyorum acaba oglum gelecekmi diye endişe ediyorum Çarşamba gunu kontrolümüz var inşallah herşey yolundadır suyun çok demişti düzelmiştir diye umut ediyorum yakın tarihte doktora gidip kilosunu öğrenen var mı 😍😍