Gerçekten şükret bencede daha da olmasın diye dua et 😂 ben 32 haftalığım benimde şükür hiç bir belirtim olmadı mide bulantısı vs bazen okuyorum burda son haftalara kadar midesi bulanan kusan varmış ben rahat geçiriyorum şimdilik şükür sende öyle olursun inşallah 🥰