Merhaba hanımlar 32+3 haftalık olduk bugün doktora girdim ama bebeğim 1700 grammış karın çevresinde bi hafta gerilik var diyor kilosu çok mı düşük bu karın çevresinde gerilik olanlar doğunca hep kuvezdemi kalıyorlar ve karnım hiç büyümedi hala küçücük kimse hamile olduguma inanmıyor