Cok takiyorsunuz hanimefendi.neden agri falan olsunki bebede.ayrica fazla haraketleligi daha guzel.bu kadar kendinizi takmayin.benim bebeyimde asiri haraketli bazen tembel olur bazense yaramaz.hosuma gidiyo aslinda haraketliligi yavrumun.sende takma.o cok gzuel rahat bi yerde keyfide yerinde;)