Dilaranil Merhaba arkadaşlar önümüzdeki hafta cuma günü Denizli’den Ankara’ya yola çıkmamız gerekiyor annem rahatsız onu bırakıcaz eşimle kendi aracımızla doktorumla konuştum 2 saatte bir mola vererek gidebilirsiniz dedi. 2 gün orda dinlenip Pazar yola çıkarız dedik ama kayınvalidem ve eşim istemiyor gitmemi biz götürürüz bişiy olur diyorlar sana ben olmaz diyorum ama yok dinlemiyorlar annemle kendim ilgileniyim yolda istiyorum hemde akrabalarımı göreyim istiyorum gitmişken 😔sizce napmalıyım ?
Esramese Dilaranil doktorun dedigini soyle ona uyarak git uzun sure gidemm cocuk dogana kadar de daha agirlasicam de acitasyon yap azck
Ebrom Dilaranil Canım doktorun gidebilirsin dediyse sıkıntı yok riskli bir durumun olsa zaten izin vermezdi 😊 Yolculuk yaparken ön koltuğa sen otur ve koltuğu hafif eğimli yap. Doktorum bana koltuğu 45 derece yatır ve 2 saatte bir 5-10 dk lık mola verin inip yürü demişti. Çok şükür hiç bi sıkıntı yaşamadık. Gidip aynı gün içinde dönseydin ya da ertesi gün dönseydin biraz zor olurdu vücudunun dinlenmeye vakti olmazdı ama 2 gün dinlenmek için güzel bi vakit. Yolculuk bittiğinde gidip ayaklarını da biraz yukarı kaldırarak uzanırsın Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz 😇
Zmrtbdk Dilaranil ya ben de 36. haftada 3,5-4 saatlik yola çıkacağım.Saatte bir mola verir,biraz yürürüm artık.1 gece kalıcaz.Dayımın vefatının 40. günü,eşim daha baş sağlığına gitmedi.Gidemezsem içim rahat etmeyecek.Bir yandan da korkuyorum 😔
Deletedmom325 Dilaranil ben de 33+4 te tam 12 saatlik yola çıktım kendi aracımızla. Ama 1.5 saate bir durduk ve ben yatarak geldim. Ayaklarımı hep uzattım. Her durduğumuzda mutlaka yürüdüm biraz, çok şükür Bi sıkıntı olmadı.
Dilaranil Esramese ahh bir bilsen kaç gündür ne acıtasyonlar yapıyorum🤣 Cuma’ya kadar ikna edebilirim umarım kayınvalidem girmese araya o da iyliğinden diyor ama benim içim rahat değil 🤷🏼♀️
Dilaranil Ebrom yaa böle duydukça içim rahat etti diyebilirim canım 😇 dinlenen dinlene gidelim diyorum bende bakalım bi sıkıntı olmadan gider geliriz umarım 🙏🏻Siz kaç haftalıktınız yola çıktığınızda peki?
Dilaranil Zmrtbdk sizin yol yine yakın gibi 🤔benim 7 saat malsf bi de yavaş gittiğimizi düşünürsek zorlanıcam baya. Umarım sıkkntı risk yaratmaz bu yolculuklar bize 🙏🏻
Dilaranil Deletedmom325 sizinde baya uzun sürmüş yol Şükür bişiy olmamış. 😇Ben biraz sarsılmalardan korkuyorum açıkçası🤔 2 saatte 1 dinleniriz diye düşündüm bende terliklerimi de giyerim dedim rahat rahat😌inşallah kazasız belasız gider geliriz 🙏🏻
Ebrom Dilaranil 29 haftalıktım canım 😊 şimdi de 33 haftalığım doktorumuza geçen gün tekrar danıştık memlekete gitme durumumuz var aynı şekilde gidebileceğimizi sıkıntı olmadığını söyledi ☺️ İnşallah güzel bir yolculuk olur sağ salim gider gelirsiniz 😇
Zmrtbdk Dilaranil evet canım yol daha kısa aslında da haftam ileri diye korkuyorum.İnşallah bol mola ve hareketle bir şey olmayacaktır🙏🏻.Yavaş gitmek gerek haklısın.Bizim de molalar ve yavaş hızla 5 saati aşar artık o yol.
Nisan35 Dilaranil az önce doktordan geldim cuma günü İzmir'e gideceğim 10saatlik yola. Doktorun nst çektirdi sancı çıkmadı ,iki saatte bir mola ver hiç bir sıkıntı olmaz dedi
Dilaranil Nisan35 10 çok şükür sevindim sizin adınıza bende geçen Cuma NST’ye girdim doktorum baktı sıkıntı olmaz dedi olsa söylerler herhalde 😇sizinde yol uzun ama kazasız belasız gidip gelelim inşallah 🙏🏻
Deletedmom667 Dilaranil 32 haftalıkken tatıle gittim. İstanbuldan izmire alllaha şükür bir sıkıntı yasamadım
Frida-kahlo Dilaranil 32+0 da yani geçen hafta istanbuldan Bodrum’a uçtum annemin yazlığına. 36 bitmeden 1gün önce rapor alıp geri uçucam. Doktorumun kendi eşi 36.hafta Doğum için İngiltere uçmuş.seyahat bir engel değil gebelikte bir sıkıntı yada beklenen erken bir Doğum yoksa diyor. Ama karayolu tercih edeceksiniz 2saatte bir 10dk lık yürüyüş molası öneriyorlar.
Dilaranil Frida-kahlo bugünde başka bir doktorla konuştum içim rahat etsin diye etrafımda ki herkese de soruyorum burdan da fikir alıyım istedim şükür bişiy olmaz dedi kime sorsam 🤣sizinde sıkıntı olmamış aynı haftalrdayız hemen hemen şükür yolculuk deyince gözümde büyüttüm sanırım ☺️
Mrt Dilaranil Gece evde yatmakla gündüz arabada yatmak arasında bi fark yok. Ayaklarını uzat ve dedikleri gibi 2 saatte 1, 10-15 dk yürü yeter. Yolda olmanın tek dezavantajı acil bir durum olma ihtimaline karşın hastane uzaklığı ama sizin rota kısa ve güzel zaten.
Dilaranil Mrt zaten nolur nolmaz bi çanta hazırlamayı düşünüyorum canım İnşallah gerek kalmaz zamanında doğururum 🙏🏻 Çok şükür ki çok uzak deil 😇dönüşü de var ama olsun😊
_kkbr Canım ben ortalama 4.ayımdan beri araba kullanıyorum ürün dağıtımı yapıyorum, gün boyu araba kullaniyorum ve şuan 35. Haftama girdim. Halada devam ediyorum kendini iyi hissettiğin sürece sorun cikicagini sanmıyorum doktorum kullanabilirsin demişti bana.
Dilaranil _kkbr bende hamileyken ehliyet aldım kurslara gittim geçim şükür 2. Sınavlarda ancak tabi 😊eşim araba kullanmamı istemiyor panik atak olduğumdan şaşırırım diye düşünüyor🤣bende böle bi yere gitmek istediğimde yalvarmak istemiyorum götür diye kendim gitsem ne iyi olur doktorum da sakıncası yok demişti sizin gibi rahat olmak isterdim bende